12 noiembrie 2010

...Dragul meu robotel...

Dragul meu robotel…
Credeam ca ai un sufletel!
Mereu iti puneam baterii
Si tu incepeai sa reinvii

Dar acum stai pitit intr-un colt
Privirea spre mine nu o mai intorci
Te iau in brate..incerc sa te repar
Si vad cum in ochi lacrimi iti apar

Oare  ai o inima?un suflet?
Pe fata nu mai ai acel zambet
Care ma facea mereu fericita
Aprindea o scanteie..ma simteam iubita

Ma doare sa te vad asa
Te rog mai zi...mai fa ceva
Nu lasa dragostea sa piara
Focul din inima sa ne dispara

Simt o rasuflare un suspin…
Stau si te privesc..nu pot sa imi revin
Te intreb din nou..ai o inima un sufletel?
Iar tu im zici:“draga mea eu sunt al tau iubit nu robotel”!
                                                                                   
  ~Super girl~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu